דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה ללידה - הזדמנות יוצאת מהכלל ללמוד לאהוב את עצמך 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 610   [ נצפה 2319 פעמים ]

מוגשת לכם ההורים, הצעה יוצאת דופן, ללמוד איך לאהוב את ילדיכם.

אתם כמו כל ההורים, מרגישים שאתם אוהבים את ילדיכם, ורוצים לתת לו את המקסימום האפשרי, זה מאד טבעי. החדשות הרעות, זה בדרך כלל לא קורה, לא תוכלו לאהוב את ילדיכם וכל מה שתתנו לו, לא יגרום לו לאהוב אותכם. זה נשמע עצוב, אבל זו האמת.

הילד שלכם הוא אהבה טהורה כשלעצמו, הוא לא זקוק לאהבה שלכם כדי להרגיש נאהב, הילד שלכם אוהב את עצמו באופן טבעי, אבל אתם לא. הילד שלכם רוצה מכם רק דבר אחד, על תפריעו לו לאהוב את עצמו. וזה בדיוק מה שתעשו לילד שלכם אם לא תאהבו את עצמכם.

הילד בא מהגוף שלכם, הזרע התחבר לביצית וכל אחד תרם משהו. הילד שלכם נוצר ממכם אבל רק הגוף שלו מקורו מכם, הנשמה שלו היא חופשית ואינה באה מכם. אתם יכולים לתת לילד בית, אוכל, חיבוק, חינוך ומה לא, אבל זאת לא אהבה. כי לילד שלכם יש כבר אהבה ואתם הספקתם לאבד אותה. אם זה ברור לכם, אז מיד ניתן להבין שהילד שלכם בא אליכם כדי להזכיר לכם מהי אהבה, כי אצלו זה טבעי.

מה מיוחד באהבה של הילד ששונה מאד מאהבה שיש לכם? השוני הוא רק בדבר אחד, וזה כל ההבדל בין אהבת אמת לאהבה שקרית, הילד שלכם אוהב את החיים ללא תנאי, ללא סיבה, ואתם אוהבים את החיים עם תנאים ועם סיבות. הילד מרגיש שההורים שלו אוהבים אותו בצורה לא טבעית, ולכן מקשה לכם את החיים. הוא בא כדי לעורר בכם את האהבה ללא תנאי וללא סיבה, ואתם רוצים לתת לו עם תנאים, והוא מתמרד.

מוצע לכם משהו שונה לגמרי ממה שאתם מכירים, מוצעת לכם דרך איך לאהוב את עצמכם ללא תנאי וללא סיבה. כמובן שהופעת הילד בחייכם, מאד יכולה לעזור, אבל למעשה כל דבר שקורה לכם בחיים, אומר לכם את אותו דבר! החיים הם אהבה ללא תנאי וללא סיבה.

איך תוכלו להגיע למצב הזה, מצב שכל אדם בעולם רוצה להיות בו, ולתינוק זה פשוט טבעי.

רק דרך לימוד מהי אהבה ללא תנאי וללא סיבה.

ישנן שיטות שונות ללמוד את זה, מאז שקיים העולם, מנסים ללמד את זה, אבל היום הגענו לזמן שזה יהיה נגיש לכל אחד ולא רק ליחידי סגולה. אני מציע לכם דרך ללמוד את זה ואז, כל חייכם ישתנו לטובה ותהיו מאושרים כל הזמן לא משנה מה שיקרה. זה המצב הטבעי.

כשאנו מתבוננים בילד בוכה, לרגע נוכל להניח, שהוא לא מאושר, ואולי ננסה לעשות הכל כדי להקל עליו. אבל הנשמה של הילד מאושרת גם כשהוא בוכה. אנו יכולים להקל על הילד ברמה הפיזית, אם הוא צמא, להביא לו בקבוק, אם הוא עייף, שלסדר לו מקום לשים את הראש, עם קר, לחמם לו את החדר, אם הוא רעב, לתת לו אוכל שמתאים לו. כל זה טבעי וטוב. אבל בגלל שאנו לא אוהבים את עצמנו, אנו לא יכולים לתת לו אהבה. ועל כן, הורים חכמים, יתחילו כל אחד לחוד בתהליך של אהבה עצמית (ולעזור אחד לשני תוך כדי..) ורק אחר כך, אחרי שאתם מבינים מהיא אהבה ללא תנאי וסיבה, יוכלו, מעצם נוכחותכם, לתת לילדכם כלים לאהוב את עצמם ללא תנאי וסיבה.

השיטה להגיע למצב של אהבה עצמית ללא תנאי וללא סיבה היא בעצם תהליך של הכרה, מי אתם באמת. האם אתם הגוף שלכם? האם אתם נשמה שנמצאת בגוף שלכם, האם אתם חלק מאלוהים (נולדתם בצלמו..) או אולי אתם אלוהים בכבודו ובעצמו? בתהליך הלמידה הזה, כל הנושאים האלה פתוחים לחקירה, אבל התשובות בסוף הן פשוטות.

אם עד כה קראתם ולא נבהלתם. אתם מוזמנים למסע באתר, צעד אחרי צעד, לאהבה עצמית ללא תנאי וללא סיבה. תוכלו לחקור כל נושא לעומק וגם דעתכם תישמע.אני מציע לכם את שיטת המפרט האנושי כשיטה יעילה להגיע למצב הזה.

ברוכים הבאים.

ואחרי קריאה והבנה, תוכלו להחליט לגשת לקורס מסודר איך להגיע להבנה מלאה, איך לאהוב את עצמכם ללא תנאי וללא סיבה ואיך תאפשרו לילדיכם את אותו דבר.

שמעוני יוסף מנחה זוגות להעצמה עצמית והורים לקראת הלידה ואחרי הלידה בעזרת אימון אישי בשיטת המפרט האנושי


לאתר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב